Kirjanpito
- Laskentakohteet
- Kirjanpito
- Paperiton toimisto
- Ostolaskujen kierrätys
- Konsolidointi
- Budjetointi
- Raportointi
Varasto
Myynti
- Laskutus
- Myyntitilaukset
- Tuntilaskutus
- Kassapistemyynti
- Hinnoittelun hallinta
- Verkkokauppaliityntä
- E-laskut (Finvoice)
- Asiakkuuden hallinta – CRM
- Raportointi
- Verkkokauppa-automaatio
HR
Projektointi
Pilvi
Tuotanto
Resursointi
Ostolaskujen ja muiden asiakirjojen tarkastaminen ja hyväksyminen on sujuttava joustavasti. Directon menettelyn avulla asiakirjat tarkastetaan ja hyväksytään ohjelmassa.
- Seuraavia asiakirjoja voidaan menettelyssä käsitellä: ostolasku, kustannukset, ostotilaus
- Menettely voi olla joko peräkkäinen tai rinnakkainen
- Peräkkäisyyden tapauksessa alemman tason hyväksyjä käsittelee asiakirjan ennen kuin se siirtyy seuraavan tason hyväksyjälle
- Rinnakkaisessa prosessissa hyväksyntäjärjestys on vapaa
- Sähköposti-ilmoitus käyttäjälle, kun asiakirjoja on käsiteltävä
- Ilmoitus evätystä hyväksymisestä nimetylle henkilölle
- Mahdollisuus määrätä hyväksyjälle sijainen loman ajaksi
- Prosessi voidaan tehdä myös osissa, jolloin rivikohtaisesti voi olla toinen hyväksyjä
- Menettelypohjat, joiden avulla käsittelijät voivat kätevästi valita ennalta määritellyt hyväksyjät
- Mahdollisuus lisätä hyväksyjä automaattisesti sääntöjen perusteella, esim. toimittaja, loppusumma jne.
- Määritellään ehdot, joilla ennalta annetut allekirjoitukset peruutetaan
- Käsittelijä voi määrittää automaattisesti kustannusten jakautumisen tilien, projektien tai tuotteiden mukaan
- Asiakirja voidaan vahvistaa ja lähettää vasta, kun tarvittavat allekirjoitukset on annettu