Kirjanpito
- Laskentakohteet
- Kirjanpito
- Paperiton toimisto
- Ostolaskujen kierrätys
- Konsolidointi
- Budjetointi
- Raportointi
Varasto
Myynti
- Laskutus
- Myyntitilaukset
- Tuntilaskutus
- Kassapistemyynti
- Hinnoittelun hallinta
- Verkkokauppaliityntä
- E-laskut (Finvoice)
- Asiakkuuden hallinta – CRM
- Raportointi
- Verkkokauppa-automaatio
HR
Projektointi
Pilvi
Tuotanto
Resursointi
CRM eli asiakassuhteiden hallinta edellyttää erilaisia toimintoja ja tietotarpeita yrityksissä, joilla on erilaisia toimintoja. Useimmissa tapauksissa CRM-ohjelmiston oletetaan olevan myynti- ja asiakkuudenhallintatyökalu.
Tärkeimmät asiakkuudenhallintaominaisuudet Directossa ovat:
- Monipuolinen ja kattava asiakasrekisteri
- Yhteystietorekisteri
- Asiakkaiden luokittelu erilaisten ominaisuuksien perusteella
- Kokous- ja tapahtumarekisteri kalenteriin perustuen
- Asiakasaktiviteetin seuranta ensimmäisestä kerrasta laskutukseen ja rahavirtaan
- Yksityiskohtainen katsaus tarjouksiin, tilauksiin, laskuihin asiakkaille
- Asiakaskohtainen myyntibudjetointi
- Budjettivertailu
- Asiakkaan kannattavuus
- Tarjouskanta todennäköisyyksineen
- Kilpailija-analyysi
- Asiakkaat, artikkelit, myyjät jne.
- Myyntiraportteja, joista pääsee porautumaan yksityiskohtiin asti alkuperäisen tiedon lähteelle