Ostolaskujen kierrätys

Ostolaskujen ja muiden asiakirjojen tarkastaminen ja hyväksyminen on sujuttava joustavasti. Directon menettelyn avulla asiakirjat tarkastetaan ja hyväksytään ohjelmassa.

  • Seuraavia asiakirjoja voidaan menettelyssä käsitellä: ostolasku, kustannukset, ostotilaus
  • Menettely voi olla joko peräkkäinen tai rinnakkainen
    • Peräkkäisyyden tapauksessa alemman tason hyväksyjä käsittelee asiakirjan ennen kuin se siirtyy seuraavan tason hyväksyjälle
    • Rinnakkaisessa prosessissa hyväksyntäjärjestys on vapaa
  • Sähköposti-ilmoitus käyttäjälle, kun asiakirjoja on käsiteltävä
  • Ilmoitus evätystä hyväksymisestä nimetylle henkilölle
  • Mahdollisuus määrätä hyväksyjälle sijainen loman ajaksi
  • Prosessi voidaan tehdä myös osissa, jolloin rivikohtaisesti voi olla toinen hyväksyjä
  • Menettelypohjat, joiden avulla käsittelijät voivat kätevästi valita ennalta määritellyt hyväksyjät
  • Mahdollisuus lisätä hyväksyjä automaattisesti sääntöjen perusteella, esim. toimittaja, loppusumma jne.
  • Määritellään ehdot, joilla ennalta annetut allekirjoitukset peruutetaan
  • Käsittelijä voi määrittää automaattisesti kustannusten jakautumisen tilien, projektien tai tuotteiden mukaan
  • Asiakirja voidaan vahvistaa ja lähettää vasta, kun tarvittavat allekirjoitukset on annettu
Ota yhteyttä
Täytä alla oleva lomake ja myyntiedustajamme valmistelee henkilökohtaisen käyttäjätilin demo-tietokantaan ja ottaa sinuun yhteyttä.