Asiakkuuden hallinta – CRM

CRM eli asiakassuhteiden hallinta edellyttää erilaisia ​​toimintoja ja tietotarpeita yrityksissä, joilla on erilaisia ​​toimintoja. Useimmissa tapauksissa CRM-ohjelmiston oletetaan olevan myynti- ja asiakkuudenhallintatyökalu.

Tärkeimmät asiakkuudenhallintaominaisuudet Directossa ovat:

  • Monipuolinen ja kattava asiakasrekisteri
  • Yhteystietorekisteri
  • Asiakkaiden luokittelu erilaisten ominaisuuksien perusteella
  • Kokous- ja tapahtumarekisteri kalenteriin perustuen
  • Asiakasaktiviteetin seuranta ensimmäisestä kerrasta laskutukseen ja rahavirtaan
  • Yksityiskohtainen katsaus tarjouksiin, tilauksiin, laskuihin asiakkaille
  • Asiakaskohtainen myyntibudjetointi
  • Budjettivertailu
  • Asiakkaan kannattavuus
  • Tarjouskanta todennäköisyyksineen
  • Kilpailija-analyysi
  • Asiakkaat, artikkelit, myyjät jne.
  • Myyntiraportteja, joista pääsee porautumaan yksityiskohtiin asti alkuperäisen tiedon lähteelle
Ota yhteyttä
Täytä alla oleva lomake ja myyntiedustajamme valmistelee henkilökohtaisen käyttäjätilin demo-tietokantaan ja ottaa sinuun yhteyttä.